Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 7, 2013

13 tahun tak gosok gigi.

   Kembang tekak nak makan roti canai kuah kambing hari ni.Bukan sebab kari kambing tak sedap tapi sebab baca berita yang 'tak sedap'.Adalah satu berita tu pasal anak dara boleh tahan cantik, tapi dah 13 tahun tak gosok gigi.Konon katanya, anak dara tu percaya yang sisa makanan di gigi tu akan bertindak sebagai pelindung gigi.Eiiii!!!Dia pun tak faham kenapa manusia gila sangat nak gosok gigi.

   Anak dara 23 tahun dari Korea Selatan ni digelar Cutey Yeelowish( uwekkk!!!Gigi yang yellowish kot tu) atau nama sebenarnya Ji Hyun-ji.Kali terakhir anak dara pelik ni menggosok gigi adalag semasa berumur 10 tahun.Itu pun emak dia yang tolong gosok!Kata si 'kuning' ni lagi, dia tak faham kenapa kita semua sibuk nak gosok gigi, sedangkan orang bukan tengok pun bahagian dalam mulut kita.Hishhh!!!Cari glamour je agaknya anak dara mata sepet ni.

   Cuba bayangkan ye.Walau pun kita gosok gigi paling kurang 3 kali sehari, bila kita bangun tidur, mulut tetap bau tak berapa sedap.Bayangkan si 'kuning' ni yang dah 13 tahun tak gosok gigi!Tak taulah kalau-kalau mulut dia lebih wangi dari kita yang 'tak boleh tidur'  sebelum gosok gigi ni.Tapi ironinya, si 'kuning' ni jadi popular sebab gigi yang tak bergosok.Buktinya dia muncul di televisyen dan suratkhabar.Nak kenal si 'kuning' ni?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Gambar Google
Inilah dia anak dara yang dah 13 tahun tak gosok gigi.
(Siapalah jadi suami dia kan?)





Tiba-tiba rindu pulak pada blogger nad si itik kuning.
Tapi yang pasti Si Nad ni paling rajin gosok gigi.

1 comments:

akubiomed said...

Muka yang gwyomi tapi sayang tak gosok gigih. :-)

Let's have a break!