Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 7, 2013

Sakit usus luka.

   Buka FB tengah hari ni, ramai pulak yang post gambar makanan.Hissh....mencabar sungguh.Dahlah aku tak boleh nak makan ikut suka sekarang ni.Bukan sebab nak diet cuma ada masalah sikit.Konon kata doktor mungkin ada luka di usus.Wallhualam.Tapi yang pasti, tak boleh langsung makan benda keras.Makan tak boleh banyak dan yang paling utama kena beringat selalu masa makan.Lunch semalam cuma makan kentang lecek.Sedap tapi kalau dah hari-hari jemu juga.Sebelum tu makan bubur nasi.Tak pun makan barli rebus dan minum air barli je.Tapi takpelah.Aku redha.Tambahan pulak tak lama lagi nak puasa.Kalau ikut pengalaman lepas, semasa sahur atau berbuka, aku makan pun sikit je.Mudah-mudahan, tak melaratlah sakit usus aku ni.



Rupa usus versi google.

1 comments:

luqman zakaria said...

insyaallah.semoga cepat cepat sihat..nnti boleh ler mkn yg best2..amin. :)

Let's have a break!