Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, July 5, 2013

Sebenarnya saya isteri dia.

   Sebenarnya saya isteri dia. Hmmmm..... Ramai juga rasanya yang sukakan cerita ni.Tak kiralah cerita dalam novel atau yang di TV3.Maklumlah cerita jiwang macam tu memang orang minat.Seronok sangat tengok si suami tu aka Firash dok layan si isteri si Syaf.Belikan baju, itu, ini, panggil sayang...Hmmm.... 

   Tapi realitinya, berapa ramai isteri-isteri yang tak bernasib baik seperti Syaf.Jangankan nak belikan itu, ini, panggil sayang jauh panggang dari api.Betul tak?Tapi, biasalah, orang perempuan ni sabar.Ada yang dok tahan juga bertahun-tahun kenyang makan caci maki suami dengan alasan untuk menjaga nama baik walau pun diri sendiri hari-hari makan hati.

Gambar Google
Suami mithali di TV.


Gambat Google

Suami di alam realiti
(Tapi tak semua lah)

Terutama yang tak de pegangan agama.

3 comments:

keli menari said...

Jadi sentiasa berdoa agar dapat suami membawa kita sekeluarga ke syurga =)

||aLeaSaRa|| said...

betul tu,sis.alhamdulillah kak lea dapat suami yang baik.


owh tadi dah ada gazet drama kampung girl,ganti SSID.pun dari novel,kan.pernah nampak novel tu masa pesta buku islam putrajaya ^^

Jemarisuri said...

dh terbaca novel dh pasal cite ni...hehe..

Let's have a break!