Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, July 27, 2013

Sunyinya kubur ni.

   Dari pukul 5 pagi tadi aku dok sorang-sorang.Jangan kata orang, kucing aku si Panji pun masih membuta lagi.Tapi, Si Panji ni bijak.Time bersahur, dia pun bersahur.Selagi aku tak bagi dia masuk, selagi itulah dia buat suara merayu mintak masuk.Lepas bersahur molek je tergolek membuta!Yang bukan Panji pun lebih kurang sama agaknya.Itu yang dunia rasa macam tak berputar ni sebab sunyinya mengalahkan tanah kubur!Semua asyik melayan mimpi lepas solat subuh walau pun jam dah pukul 7.30 pagi.Aku pun ikut mengantuk!




2 comments:

shark said...

besar betul bekas panji tu..
hehe..
mcm stok untk puasa jer.

pena rozie said...

Hahahaha.....

Let's have a break!