Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 19, 2013

Aku pun samalah.

   Syukur alhamdulillah.... Kembali ke sekolah hari ini setelah 2 minggu bercuti.Tak sangka dalam pada aku komplen tak de rehat sebelum hari raya hari tu sebab asyik buat kerja sekolah je, rupa-rupanya aku rindu sangat dengan sekolah.Rindu sangat dengan kerja berlmbak-lambak.Maka hari ni, bermulalah kembali episod kehidupan aku yang kembali terkejar-kejar seolah-olah 24 jam sehari tak cukup untukku.Tapi, yang peliknya, semasa cuti 2 minggu baru-baru ni, aku lebih sibuk dari waktu bersekolah.Sampaikan blog pun aku tak sempat nak jengah.Betullah kata orang, manusia takkan pernah cukup dan puas dengan apa yang ada.Aku pun samalah.Kan aku pun manusia?




Raya tahun ni tak sempat nak bergambo!

0 comments:

Let's have a break!