Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, September 12, 2013

Janganlah kena bedah lagi!

   Hari ni jumpa doktor lagi.Appointment jam 9 pagi dan masuk bilik doktor jam 9.01 pagi.Alhamdulillah.Tak payah tunggu lama-lama.Sistem di hospital kerajaan sekarang dah bagus.Walau pun pesakit ramai, tapi masa mendaftar, menunggu, jumpa doktor dan ambil ubat taklah lama sangat.Doktor pulak dahlah cantik, ramah pulak tu.Orang sakit pun boleh baik.

   Alhamdulillah juga sebab penyakit aku masih terkawal.Dengan kata lain, masih di peringkat awal.Tak perlu buat apa cuma makan ubat je. Tapi doktor pesan sangat-sangat, diet kena jaga.Masa makan jangan tak makan.Dan yang paling penting jangan stress langsung.Dapat juga ubat untuk mengurangkan penyakit lupa yang aku pernah cerita dulu.Ala.... lupa peringkat kelako tu.Contohnya nak cuci baju tapi tak jumpa cari baju.tau-tau, rupanya aku sumbat baju tu dalam laci sayur dalam peti sejuk.

   Tapi, aku risau bila baca status kakak aku, yang anaknya baru buat pembedahan kerana ketumbuhan di kepala baru-baru ni.Doktor kata, ada ketumbuhan lain pulak.Mudah-mudahan Allah selamatkan anak sedara aku tu.

Status FB kakak aku:
ati x snng bila dok bgtau ada ktumbuhan br dkesan kat tmpt lain.kene wat cpt.takut kene sawan.


   Doakanlah kami berdua tak apa-apa ye. 7 Oktober ni aku kena jumpa doktor lagi. 

1 comments:

Azim Aris said...

smga sihat selalau ya ..

tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

Tak Mungkin Benar

Let's have a break!