Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, September 2, 2013

Nakal tapi manja

   Seminggu mc, seminggu juga aku cuti blogging.Alhamdulillah, hari ni aku dah mula mengajar semula.Doakan aku kuat untuk terus menabur bakti pada anak bangsa ye.Sebagai menebus seminggu aku mc, hari Ahad depan, 8 September 2013, aku sukarela untuk conduct 2 slot kelas tambahan tingkatan 3 walau pun aku tak mengajar tingkatan 3.Kesian teman-teman sekerja aku yang terpaksa relief semasa aku mc.Jadi, inilah salah satu cara untuk aku membalas jasa.

   Seperti biasa, selepas lama cuti, aku rasa seronok bila melihat keletah anak-anak murid aku terutama anak-anak 5 SRT.Sedikit sebanyak, ia dapat mengurangkan sedikit sakit yang ditanggung.Terima kasihlah kepada anak-anak murid aku yang prihatin dan tak putus-putus bertanya khabar.Aku terharu. Sebagai balasan, aku hanya mampu memanjatkan doa mudah-mudahan anak-anak murid aku berjaya dalam SPM.Tentang markah English, minta maaf, esok baru sempat nak mula menanda.



Budak nakal 5 SRT yang manja.

1 comments:

Lydia Miza said...

Syukur lah.. Nakal tp manja. Dorang x degil dan keras hati. Paling best dorang syg ticer dorang

Let's have a break!