Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, October 1, 2013

Hisaplah sampai mati!

  Harga rokok naik lagi?Baguslah tu.Tapi kalau tak jual lagi bagus.Kenapa ye, kerajaan tak haramkan je penjualan apa jenis rokok sekali pun?Bila harga rokok naik, yang susah bukan 'suami' tapi 'isteri'.Pertama mungkin sebab suami akan mengurangkan belanja untuk isteri sebab nak tambah bajet untuk rokok.Tapi yang ramai orang tak perasan adalah, ada spesis suami yang memang mintak duit rokok bulat-bulat dari isteri.Kan menyusahkan isteri namanya tu?



Kalau buat rupa rokok tu macam ni, agak-agak masih nak hisap tak?

2 comments:

piqa da bajitos said...

kalau dah suka rokok gambo ape pon dia hisap jugak ! hehe

Kak Yon said...

suami yg minta duit rokok dr isteri..elok jadi cam gambar tu..

Let's have a break!