Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, October 24, 2013

Paip tutup aurat!

   Bulan lepas, sewaktu balik dari Hospital Sultan Ismail, aku singgah di Kompleks Pusat Bandar Pasir Gudang.Betul-betul di sebelah Chamek Kopitiam, aku jumpa 'benda' ni.Mula-mula rasa nak tergelak tapi bila fikir-fikirkan balik, begitu teruk rupanya masalah kecurian di tempat aku.Sampaikan 'benda' tu pun terpaksa kena mangga.Dahlah yang ada di masjid-masjid pun tak selamat.Di tempat awam macam ni apa tah lagi.Agaknya pihak pengurusan dah penat tukar 'benda' tu banyak kali tapi asyik kena curi je.Cara terakhir, mangga kan je terus!
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


- kepala paip tutup aurat!



3 comments:

the malay male said...

langkah terbaik membasmi vandalisme

piqa da bajitos said...

parah betul org sekarang
paip pon kene smpi cmtu
hehe

Sha said...

:) tu dia...kes kronik sampai cam ni..kalau ini mampu menyelesaikan masalah..kira ni yang terbaik la kan...ok la gini..

Let's have a break!