Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 29, 2013

Aku terlepas!

   Meeting pengurusan, kurikulum dan panitia telah pun berjalan dengan lancar.Begitu juga LDP berkaitan.Esok, kalau tak silap akan diadakan meeting HEM dan kokurikulum pulak.Walau bagaimana pun, berdasarkan Buku Panduan Pengurusan yang aku terima, beban kerja aku tahun 2014 lebih kepada atas nama Ketua Panitia.Satu jawatan setiausaha atas namaku sendiri dan yang lain-lain jawatan-jawatan kuasa kecil yang tak memerlukan aku membuat Plan Strategik dan Tindakan.Dan yang paling membuat aku lega adalah AKU TERLEPAS pegang kelas atau dengan kata lain aku tak jadi guru tingkatan.Alhamdulillah....

   Bukan aku berkira bab kerja tapi kalau dah berlambak-lambak tugasan yang diberi, aku takut tak mampu mencapai tahap maksimum.Aku tak nak kerja tangkap muat.Azam aku tahun 2014 ni kalau boleh aku nak jadi pekerja cemerlang semula dan aku nak jadi aku yang dulu.Insha Allah.... Tentang menjadi guru kelas tu bukan aku tak suka, aku suka sangat, terutama bab kelas bertema tapi dengan 6 kelas BI yang aku kena ajar dan tugas sebagai Ketua Panitia, aku takut tak mampu je.Apa pun, aku teruja nak memulakan persekolahan di tahun baru.



Kelas bertema aku tahun 2013.



0 comments:

Let's have a break!