Friday, December 27, 2013

Pengetua buat suspens!

   2 minggu lepas, aku ke sekolah.Walau pun cuti sekolah, tapi ada kerja yang perlu aku selesaikan.Seperti biasa, bila dah ke sekolah, aku jenguk ke pejabat pentadbiran.Check kot-kot ada surat ke apa.Tiba-tiba, Puan Pengetua Cemerlang panggil aku.Alamak!Seram sejuk dah ni.Biasalah, pengetua aku tu terkenal dengan sikap tegasnya.Hantar paper work pun boleh sampai 10 kali submit pun masih boleh kena reject.Beliau sangat-sangat teliti orangnya.

   Dengan segera aku ketuk pintu pejabat Puan Pengetua.Pengetua ni kata orang garang tapi rasanya tak de pulak pengalaman aku kena marah ke kena bebel dengan dia.Walau pun berdebar, aku relex je sambil try to get rid of the butterflies in my stomach.Bila dah masuk dan duduk, Puan Pengetua mengeluarkan satu beg dan mengambil beberapa wallet cantik.Makin suspence aku!Tiba-tiba katanya," Ni saya belikan wallet dari Vietnam.Harap sudi terima." Ooo.... nak beri souvenir rupanya!Buat berdebar je.Aku pun terima pemberian Puan Pengetua tu, wallet cantik warna purple.(Macam tau je warna kesukaan aku.Terima kasihlag puan!)



Lebih kurang macam nilah wallet tu.
(Ingat juga puan pada saya....Hehehehe)

1 comments:

Vee said...

Waa.. Congrats, teacher! x)

Post a Comment