Tuesday, December 17, 2013

Terima kasih!

  Debaran 16 Disember dah berlalu.Debaran sama ada kena operate ke tak.Alhamdulillah... Tak payah operate.Masih boleh survive lagi walau pun masih tetap kena makan ubat tiap-tiap hari sampai Mac.Lepas 10 Mac, kalau ok baru boleh berhenti makan ubat.Cuma kena sentiasa ingat untuk jaga makan.Terima kasihlah doktor!

   Selain nak ucap terima kasih pada doktor di HSI, aku juga nak ambik kesempatan untuk ucapkan terima kasih tak terhingga kepada semua kawan-lawan sekerja yang banyak membantu aku semasa aku sakit.Walau pun bulan September baru aku kerap sangat cuti, tapi masa tulah masa paling kritikal untuk anak-anak PMR dan SPM aku.PMR langsung aku tak dapat tolong tapi SPM, alhamdulillah dapat juga tolong sikit-sikit.Ni yang buat aku berdebar menanti keputusan PMR 19 Disember ni.Kalau result English turun, aku rasa gagal sebagai ketua. Huhuhu!

   Terima kasih juga buat barisan pentadbir sekolah yang banyak support aku.Tak sangka, ramai sungguh yang sudi beri sokongan.Puan Pengetua Cemerlang yang penyayang, Puan Penolong Kanan 1 yang tunjuk ajarnya takkan ku lupa, PK HEM, PK Koko, barisan Ketua Bidang terutama Ketua Bidang Bahasa, Kak Ju yang tersayang ( Maaf kerana ada kerja yang tergendala sebab aku), Penolong Ketua Panitia aku Adik Zafi ( maaf kerana tak dapat hadir majlis perkahwinan hari tu), mentee aku tersayang yang banyak sangat membantu, Cik Raja Aqilah dan semua barisan guru BI yang ada.

   Tak lupa juga buat guru-guru lain yang sudi relief kelas aku semasa aku tak de.Dan yang paling aku hargai staff office terutama yang jaga bahagian cuti.Terima kasih banyak-banyak.Buat anak-anak murid aku tersayang, juga terima kasih kerana sudi bertanya khabar.Mudah-mudahan, semua berjaya dengan cemerlang.Akhir kata , TERIMA KASIH buat semua.Insya Allah, 2014, aku cuba buat yang lebih baik.



Terima kasih, Puan!



Terima kasih Wiwiey, Qila.....

0 comments:

Post a Comment