Friday, January 17, 2014

Baby!!!!!!

   Selasa, 14 Januari 2014:Balik dari rumah emak, seperti biasa aku terus ke belakang rumah.Anak-anakku sibuk mintak makan.Sabarlah nak.Mak beri makan sekejap lagi.Tapi anak aku si Baby tak berbunyi pun.Entah siapalah yang letak Baby dalam kandang.Biasanya aku biar je dia bebas.Suka tengok dia terkedek-kedek dengan bulu kembang dan ekor kontotnya tu.Comel!

   Aku ambik si Baby dari kandang tapi Baby tak beri respon apa pun.Kenapa pulak ni?Semalam bukan main lagi manja dengan aku.Siap mandi terus tidur atas riba.Tapi, hari ni berbunyi pun tidak.Apa lagi nak menyusu!Entah-entah....   Rabu, 15 Januari 2014,aku check Baby di belakang.Innalillah.... Betul telahan aku.Baby tak sihat.Tapi, takkan tiba-tiba je?Rupa-rupanya.....


Gambar Google
Lebih kurang macam nilah rupa si Baby.

......................  laki aku terpijak si Baby.
Cool aje dia kata, " Siapa suruh jalan celah kaki"
Grrrrr!!!!

Malam tu, bengkak mata anak aku sebab adik dia meninggal mati terpijak!

    

0 comments:

Post a Comment