Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, January 18, 2014

Cerita blog.

   Baru-baru ni ada anak murid aku yang tanya, adakah blog tu versi moden untuk dairi.Aku kata, terpulang pada jenis blognya.Kalau blog peribadi, mungkin kot.Tapi, tak delah semua cerita peribadi mesti dikongsi di blog.Maklumlah, siapa saja yang boleh melayari internet, akan berpeluang membaca apa yang kita tulis.Bayangkan kalau yang kita tulis hal-hal peribadi yang tak patut kita kongsi, kan naya.Jadi kenalah fikir banyak kali sebelum upload or publish apa-apa material.Jangan menyesal tak sudah.

   Cerita pasal blog ni juga, sebenarnya aku rasa sediiiiiih sangat.Sedih kerana ..... tengoklah, blog aku sekarang.Dah tak meriah macam dulu.Kulit pun tinggal putih je.Sedih tau.Kalau dulu blog aku warna purple.Macam tahu je hati ku sedang galau.Nak hantar doktor, atau aku sendiri jadi dok tor, pun tak sempat.Dahlah CIK HP DJ 2515 aku masih lagi masuk wad.Huhuhu!Tengoklah sehari dua lagi.Galau lagi tak hati aku ni.Dahlah Alexa ranking aku makin teruk.



   

2 comments:

ewanthology said...

ada yg buat blg untuk tambah pendaptan

Teesaz said...

sabar laa, nak wat acane en. edit la lagi ...sama cam titew.uhu

Let's have a break!