Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, February 7, 2014

Yeah!!!! Johor 1 Pahang pun 1

   Game tak abis lagi.Tapi, oklah.Dah sama-sama satu gol.Nama pun bola sepak.Takkan masuk padang je nak terus menang.Betul tak?Kalau zaman sekolah dulu main bola untuk tambah kawan, takkan zaman dah tua ni main bola nak tambah lawan.Tak bestlah.Kalau Pahang menang, aku ok je.Tak kutuk-kutuk.Tapi kalau JDT menang, mestilah aku YEAHHHHHHH panjang.Kan aku orang Johor.Noemal lah tu kan? Apa pun, kita orang Malaysia kan? 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aku sayang JOHOR DARUL TAKZIM.
( Dan AMY SEARCH juga! Phewitt!)

Keputusan setakat separuh masa pertama : 1 SAMA.

0 comments:

Let's have a break!