Tuesday, March 11, 2014

MH370 - Diganggu virus.

   Mood blogging terganggu sedikit dengan kes kehilangan pesawat MH370.Walau pun tiada saudara mara yang telibat, tapi ada saudara seagama yang masih belum diketahui nasibnya.Lebih-lebih lagi, aku baru saja terdengar di berita, selepas 72 jam, tak mungkin ada mangsa yang masih hidup.Sedih tapi itulah kenyataan.

  Selain kes MH370, mood aku turut hilang kerana aku diganggu virus.Dengan lebih detail, pen drive aku diganggu virus.Dahlah segala benda aku simpat di situ.Tak teringat pun nak buat back up.Huhuhuhu.... mennagis pun tak guna!habis lesson plan aku pergi tanpa kesan.Inilah gara-gara printer aku rosak.Dah tu kena print di cc.Terus habis segala macam kerja aku diganggu virus.Dugaan betul!


1 comments:

Unknown said...

bace sampai abes,ingtkan kapal tue kena virus..ngee

xper2 nnti beli pen drive yg baru iyee..

rasenya pen drive kena virus boli di detech semula file2 tu klu pandai revesve balik...

hints: rujuk utube...

Post a Comment