Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, April 21, 2014

Mak urut seksi.

   Aduh!Sakitnya badan! Turun naik tangga di sekolah 4 tingkat betul-betul mencabar.Kalaulah ada lif, kan senang!Tapi, apa nak buat.Inilah salah-satu cabaran sebagai pendidik.Contohnya masa pertama mengajar di blok A tingkat 4, masa ke-2 pulak di blok E pun tingkat 4.Aduh!Boleh kejang kaki aku.Zaman muda dulu, bukan main bergaya dengan kasut tinggi.Tapi bila dah tak berapa muda ni, cukuplah dengan kasut biasa yang tak berapa nak tinggi.Janji tudung banyak layer dan  kaler.Keh!Keh!Keh!   Oleh kerana nak cari mak urut susah, kalau ada pun asyik orang seberang je, maka aku beralih pada mak urut yang baru.SEksi punya!Mak urut ni bisu tapi powerlah juga time mengurut.Cuma kena bayar dulu sebelum mengurut.Kalau tak, jangan harap dia nak mengurut.Dapat 15 minit, fuh , lega...... Semangat balik nak update blog!Jom berkenalan dengan mak urut seksi.!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Mak urut kerja di shopping complex.RM5 untuk 15 minit.
Gambar Google.


1 comments:

Mak Su said...

oooh... itulah dia mak urut seksi? hik hik hik

Let's have a break!