Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, April 5, 2014

MH370 ditemui

   2 April 2014, MH370 telah ditemui.Masih lengkap walau pun tanpa penumpang.Aku pun tunggulah press conference terkini.Maklumlah berita gembira.Tapi tunggu punya tunggu, tak de pun berita tentang penemuan MH370.Bila aku tanya anak murid aku, dia tunjuk gambar MH370 yang dia lukis.Aku rasa kecik besar kecik besar je budak bertuah tu.Memang bertuah punya budak.Benda macam ni pun nak buat main.Tapi, itulah seronoknya layan budak-budak.Kalau bapak budak yang tak berapa nak budak buat lawak macam tu memang aku lepuk.


Yang ni anak buah aku yang buat.

0 comments:

Let's have a break!