Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 29, 2014

Kebun bunga kebun sayur

   Aktiviti kebun bunga aku teruskan walau pun bulan puasa.Setakat hari ni, jenis bunga yang aku berkenan sangat adalah mawar dan daisy.Senang nak hidup dan jaga.Bunga kekwa, petunia dan periwinkle aku suka juga tapi susah nak jaga.Sambil tu, aku cuba juga tanam pokok matahari, tomato ceri, terung,orkid dan pandan.Hajat di hati, selepas ni aku nak buat taman herba pulak.Sekurang-kurangnya, senang sikit aku nak masak.Tinggal petik aje di tepi rumah.Barulah boleh upload gambar masakan selalu macam Che Mat Gebu Tiffin Biru.Sebelum ni, aku dah beli 10 paket benih bunga dan sayur tapi entah mana aku campak.Puas cari tapi tak jumpa.Oklah.Aku share gambar je dulu.Mata pun dah mengantuk ni.Esok nak sahur.





Eh!Enterframe pulak si Nunez.





Ni benih markisa.

   

0 comments:

Let's have a break!