Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, August 19, 2014

Ambil 2 anak angkat.

   Hari ni, genap 2 hari aku ada anak angkat.Bukan seorang tapi 2.Dua-dua gelandangan.Kesian.Yang seorang tu badan penuh kutu.Ya Allah!Tentu gatal bukan main.Lepas mandi dan syampu, nampaknya dah ok sikit.Montel budaknya.Mata bulat bersinar.Yang satu lagi pun montel.tapi kesian sebab sebelah mata tak boleh buka kerana luka.Bergaduh kot.Tapi aku dah bubuh ubat dah.Mudah-mudahan cepat sembuh.   Walau pun cuma anak angkat, aku sayang dua-dua.Sorang aku namakan ENDO.Sorang lagi aku panggil BIRDIE.Mudah-mudahan serasi dua-dua tinggal dengan aku.


Rupa Endo serupa dengan ELI anak aku yang dah besar sikit ni.


Yang ni sebijik rupa si Birdie.


3 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga kasih bersama mereka terus mewangi... :)

ewanthology said...

besar pahala bela haiwan ni.

uncle gedek said...

Sekarang nak ambik anak angkat tak boleh simply2 ambik je tau... Kena daftar pihak berkuasa...!

Hehehe

Let's have a break!