Monday, August 4, 2014

Ben Ashaari pakai loceng.

   Tak pernah aku terfikir nak beri loceng pada Abang Kawasan.Tapi aku terpaksa kerana banyak sangat kes culik sekarang ni.Aku takut Abang Kawasan aku kena culik.Kalau betul kena culik macam yang lain, alamat menangis tak berlagulah aku.Pilih punya pilih, Abang Long Kawasan terpaksa pakai loceng dan rantai warna merah.Fuyooo!Tambah handsome.

   Tapi baru seminggu dua pakai, aku terpaksa tanggalkan rantai dan loceng tu kerana Abang Long Kawasan aku tu terlibat dalam pergaduhan.Luka bukan main besau! Nak bawa jumpa doktor, susah bukan main jadi aku curahkan je minyak gamat.Mula-mula tersalah letak minyak gamat panas.Apa lagi, menjeritlah kawan tu.Alhamdulillah selepas hampir 2 minggu luka Abang Kawasan makin sembuh.Dari luka sebesar 3 inci diameter, sekarang tinggal tak sampai 1 inci.Tapi, senget sikit muka Abang Kawasan aku.Tak pelah.Janji awak sihat ye sayang.Muah!!!


Abang Long Kawasan semasa belum terlibat dengan pergaduhan.
Badan ketak-ketak macam blogger Ben Ashaari.
Nama lain Panji Semerang si meow kesayanganku.

#prayforgaza

0 comments:

Post a Comment