Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, September 17, 2014

Rupa ni burung aku + munga.

    Baru-baru ni, kan ada aku cerita pasal aku DISERANG BURUNG GAGAK,kan?Daripada 10 ekor, tinggal dua ekor.Aku letak dalam taman.Tapi seekor diculik burung gagak.Tinggallah seekor tunggal.Aku letak di sarang burung tempua bawah pokok mempelam depan rumah.Harap-harap gagak mengong tu tak curi burung aku yang last ni ye.Meh aku buat lakonan semula macam mana kedudukan burung aku dalam sarang burung tu.Burung yang diculik warna pink purple tau bukan biru tapi saiznya sama cinonet je lebih kurang besar ibu jari aku.


Sarang burung ni aku bawak dari Kg teluk Empang, Pengerang.
Kampung ayah aku.
Dah faham?

   Ok.Kalau dah faham, meh aku bawak melancong ke taman kecik tepi rumah aku.Tak de pakej homestay ye.Cuci-cuci mata je.


Rumah asal pelakon di atas.


Ini namanya inovasi.Nak cari hamster atau tikus mainan letak dalam tu.


Cik munga baru kembang pagi tadi.


Cantik tak ? *Wink!Wink!*


Siapa tau nama munga ni?

Esok, aku tunjuk bunga aku 'yang berpeluk' pulak ye.


0 comments:

Let's have a break!