Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, October 11, 2014

Rindu Nunez!!!

   Nunez dah hampir seminggu tak balik.Orang kata kucing jantan memang macam tu.Tapi, dulu Panji tak pulak macam tu.Tiap-tiap hari balik rumah.Risau pulak.Makan ke tidak anak bujang aku tu.Alahai Nunez.Baliklah nak oi!!!Tak payahlah merayap jauh-jauh.Tengok macam ayah Panji tu.Merayap-rayap juga, tapi time makan, mesti balik rumah.Bolehlah emak check sihat ke tidak.Ini tidak.Dah macam kucing gelandangan.Emak nak tukar rantai Nunez tu.rantai tu kan dah buruk.Baliklah nak ye.Emak rindu Nunez... Huhuhu!

0 comments:

Let's have a break!