Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, November 23, 2014

Anakku meninggal lagi....

   Sabtu, 22 November 2014, aku ke Taman Bayu Damai di Pengerang berhampiran Tanjung Sepang.Taman Bayu Damai adalah taman baru tempat saudara-maraku ditempatkan kerana RAPID Pengerang.Bertolak jam 9.30 pagi.Tak sempat aku nak cium anak-anak bulus yang ditinggalkan.Aku cuma sempat letakkan ProDiet dan air untuk sehari.Petang, hampir 6 petang baru tiba di rumah.Jirus pokok-pokok bunga sekejap dah pun gelap.Entah kenapa aku tak teringat nak jenguk anak-anak aku.



Tanjung Sepang

   Ahad, 23 November 2014,jam 8 pagi, aku keluar panggil anak-anak.Tiba-tiba aku lihat si Louie terbaring lesu.Mulutnya berbuih dan nampak dia buang air cair.Aku lap mulut dan badan Louie dan letakkan Louie di dalam.Selepas 2 jam aku tengok Louie macam dah ok.Aku pun senang hati.Badan Louie tak panas.Dia tak demam.Tapi selepas asar, aku jenguk sekali lagi.Rupa-rupanya Louie dah pergi buat selama-lamanya.Kalau Belang, kucing ayah yang aku tolong jaga pergi selamanya, aku tak terkilan kerana aku sempat jaga dalam sebulan.Tapi Louie baru 2 hari lepas berlari turun naik sofa keliling rumah, gonggong sapu tangan berlari ke sana sini...Hari ni dah tak de. Sedihnya.....Sekarang ni Coco pulak sedang demam.Doakan Coco aku ye.



Louie kenapa tinggalkan mak?
Coco (yang di belakang) cepat-cepat sembuh ye.

2 comments:

Farha IbuCergas said...

Terkejut tengok Tajuk.


Rupenya anak kucing.
Memang, kalau kucing sendiri mati, rasa macam ahli keluarga yg tiada :(


Vitamin IbuCergas
IbuCergas

Diana Rashid said...

comel nya ..tapi kesian la sampai berbuih mulut.mesti sakit sangat tu...

Let's have a break!