Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, November 15, 2014

Fiyya makan telur ikan asam pedas.

   Hish!Takdelah.Fiyya mana boleh makan telur ikan.Apa lagi telur ikan asam pedas.Bukan Fiyya tak suka tapi kan Fiyya kecik lagi?Fiyya cuma makan puri kurma jelah.Itu pun papa tolong suap.Kalau tak Fiyya minum susu je.Nanti bila dah besar, Fiyya teringin juga nak makan telur ikan asam pedas.Telur ikan ni kan sebenarnya favourite Cik Uji dari zaman dulu lagi.Tak kiralah telur ikan apa.Cik Uji suka sangat.Papa Fiyya pun suka sangat makan telur ikan macam dalam gambar tu.Acik-acik suka tak???



Telur ikan asam pedas ni Mak Ti Fiyya yang masak.
Mak Ti tu kakak Cik Uji.

Sesuai untuk makan tengah hari kan?

4 comments:

uncle gedek said...

telor ikan goreng sedap!

zareliqa afiqa said...

Owh ingat fiyya yg mkn. Sedapnye :)

Scarlett O'Hara said...

Fiyya tak taulah Uncle Gedek.Fiyya tak pernah makan telur ikan.Fiyya minum susu je.

Scarlett O'Hara said...

Fiyya nak try makan tapi confirm mama tak beri.Sebab papa yang nak makan.Hehehehe!

Let's have a break!