Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, November 9, 2014

Kapal alien jatuh di Johor.

   Sekali pandang sebijik macam kapal alien yang Wahid Senario naik dalam cerita Senario XX ke apa tajuknya tu.Ala... Yang Aziz M.Osman jadi pengarah tu!Tapi bila tengok balik ooooo ini rupanya...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ni ha!Replika siput apa entah ni.
Lokasi : Johor.
Model : Anak-anak buah aku si Rujhan dan Farhan.
Jurugambar : Adik ipar aku.

4 comments:

aizamia3 said...

Nampak unik..
Ni kalau dak Nuha menangis takut dah ni.. hehehe..

Diana Rashid said...

Johor kat mana nI>???menarik..:)

grOundnUt said...

Tu zaman bile punyer citerr...ada 14 tahun lepas tak Senario alien tu? wakakakak~

Najib Ariyan said...

hamboiiii.... itu dikatanya kapal alien... karang datang betul kapal alien kat rumah baru hang tau

Let's have a break!