Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, November 7, 2014

Ku sangkakan satu je!

   Alhamdulillah.Dapat jumpa anak ayah yang baru.Ingatkan satu!Rupanya dua!Comel juga.Ayah siap belikan rumah baru yang ada tangga.Ayah namakan Ceri dan Tiger.Amboi ayah!Nama tak mau kalah!Hehehe.Yang Ceri tu pompuan.Yang Tiger tu jantan.Tapi warna lebih kurang je.Si Ceri bukan main aktif!Lompat sana.Lompat sini.Cuma kesian pada si Tiger sebab kakinya cedera.Jadi tak boleh nak bergerak sangat.Ayah belikan susu khas RM14 setengah kilo.Nampaknya dah boleh menjilat.Jadi tak payahlah ayah susukan guna botol susu.Insyaallah..... Panjang umur budak-budak berdua tu.Oklah.Nak layan adik-adik baru sekejap.




Inilah Ceri (yang depan) dan Tiger.
Cepat besar ye yang!



Ada yang nak tengok susu budak-budak ni kan?Ni ha!




1 comments:

Kuazue Mohd said...

wah.. cuba tunjuk sikit susu yang setengah kilo jer rm14 tuu... nak juga kenal n tahu..

Let's have a break!