Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, December 24, 2014

Sahabat dunia akhirat...

   Siapa sangka selepas 30 tahun, aku dapat berjumpa kembali dengan rakan sekolah.Alhamdulillah.... Niat asal nak jumpa satu keluarga tapi kerana hal yang tak dapat dielakkan, cuma dapat jumpa sahabat lama aku dan dua orang puterinya yang comel.Sahabat aku tu tinggal di Port Dickson dan kami berjumpa di Johor Bahru, dengan izin Allah.Tak sangka, senang sangat nak cam walau pun dah bertahun-tahun tak jumpa.Sahabat aku masih seperti dulu, peramah, baik hati dan sentiasa merendah diri.Aku senang tengok dia bahagia dengan anak-anak yang comel.Mudah-mudahan, kebahagiaan temanku itu berkekalan ke akhir hayat.Kalau ada umur panjang, insyaallah, suatu masa kita akan bertemu kembali.Terima kasih kerana sudi berjumpa kembali.

Ghazali Daud

Sahabatku dunia akhirat.
   

Dua puteri comel sahabatku, si kakak Puteri Syamimi Najihah Ghazali dan si adik, Puteri Sofea Nadiah Ghazali.Moga kakak dapat jadi seorang doktor  dan adik dapat jadi seorang guru matematik seperti yang dicita-citakan.

p/s : Hadiah nanti acik pos ye.Terlupa nak beri hari tu.
Salam buat mama.

4 comments:

ghazali said...

terima kaseh..

Etuza Etuza said...

http://madey09.blogspot.com/ dah lama Etuza follow blog anda..jengok blog Etuza ya

Diana Rashid said...

Tak pernah terserempak dengan kawan lama kalau pi jmana2..sebab saya ni tak cam orang..heheheh

Karimah Zulkafali said...

Follow 2883+ ;) dan tag anda ;D

http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/12/postcards-giveaway-from-czech-germany.html

Let's have a break!