Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, February 20, 2015

Cik Fiyya berkemas

   Hai acik-acik!Fiyya dah siap mandi dah.Sekarang ni Fiyya tengah tolong mama lipat baju sementara tunggu luch.Mama Fiyya masak apa entah untuk papa.Tapi untuk Fiyya,macam biasa kot.Puri macam-macam jenis puri.Apa nak buat..Fiyya belum tumbuh gigi.Kalau dah ada gigi nanti, bolehlah Fiyya makan macam-macam.Oh ya...Sementara tunggu mama masak, Fiyya tolonglah mama kemas rumah.Nak menyapu, penyapu lebih tinggi dari Fiyya.Nak vacuum, takut dengan Fiyya sekali vacuum sedut.Jadi yang selamat, Fiyya tolong lipat baju jelah.Tu pun sakit pinggang Fiyya...Hehehe....Oklah acik-acik.Fiyya sambung tugas dulu ye.Babai!!!



Mula-mula, kemas pakaian Fiyya dulu.Terkejut sampai melopong mulut Fiyya.
Suka sangat papa snap gambar curi-curi.Tak sempat Fiyya nak pose comel.

3 comments:

Nooriah Abdullah said...

ajin nya fiyya tu ngemas ye hehehe

uncle gedek said...

dipers lagi banyak dari baju! haha!

afj said...

fiya dah tumbuh gigi kapak lah cik uji. fiya menggigit sekarang

Let's have a break!