Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, February 18, 2015

Inai zaman sekarang...

   Inai?Semua orang tahu.Kalau dulu inai cuma untuk bakal pengantin.Tak pun orang guna untuk ubat kuku yang sakit.Tapi zaman sekarang ni inai dah jadi bahan kosmetik.Bukan setakat warna merah inai yang biasa, tapi macam-macam ada.Pink,purple, hijau,biru.... Nasib baik tak warna pelangi.Jadi, bila nampak jari aku warna purple, jangan pandang semacam ye.Sebab aku pakai inai, bukan cutex ye.


Ala... cincin tak purple.

1 comments:

adrianna syaz said...

Wah..dah ada mcm2 warna dah inai pun..mmg up to date ni.hehe ^_^

Let's have a break!