Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, July 30, 2015

Kenangan Terindah

   Aduh!Dah lama tak buat pamplet.Main agak-agak je.Mudah-mudahan siaplah pamplet simple bertema ungu kuning malam ni.Esok ada kelas tambahan.Selepas zohor aku nak menziarah seorang sahabat.Masih mood raya lagi, kan?Majlis akan diadakan pada 1 Ogos 2015.Oh ya.Pamplet yang sedang diusahakan adalah Majlis Kenangan Terindah khas buat bekas pelajar SMRPasir Gudang batch 1982-1984.Aku tak bersekolah di situ.Tapi sekarang bertugas di situ.Tapi aku join juga batch ni sebab.... aku kenal sebahagian daripada mereka kot.Hihihi....However, I love them all.


Kenangan terindah kenal sahabat-sahabatku semua.

3 comments:

aizamia3 said...

Bila tengok gambar lama, teringat kenangan dengan 'somebody'.. eemm..

lia ummiirfan said...

reunion ke kak..?

Scarlett O'Hara said...

Ni kira gathering le sbb reunion dah buat tahun lepas.

Let's have a break!