Wednesday, August 26, 2015

Oreo Cheese laris manis terlajak laris!


   Alhamdulillah....  Walau pun baru je beroperasi selama 3 hari, sambutan untuk oreo cheese anak dara resipi istimewa anak dara aku, sangat-sangatlah menggalakkan.Sampai tak menang tangan. Ramai rupanya yang minat.Testimoni lisan setakat ni semua kata sedap dan aduhai.Hingga menjilat sudu!Ramai yang repeat order.Alhamdulillah.... Aku tukang jual je.Maklumlah aku tak reti  buat makanan omputih ni.Kalau setakat lontong kering, bolehlah aku buat.

   Untuk hari ni, penghantaran tidak dibuat kerana semalam anak dara aku masuk hospital.Ops!Ops!Bukan sakit tapi pergi menderma darah.Aku respect sebab aku sendiri pun tak pernah derma darah.Zaman anak dulu pernah offer nak derma darah, tapi tak lulus tapisan.Berat tak cukup.Masa tu slim mlim.Berat cuma 45 kg,Sekarang berat dah terlebih cukup tapi, aku pulak yang tak cukup.Hihihi!Tak cukup berani.Jadi, biarlah orang muda yang menderma.

   Eh!Eh!Balik pada oreo cheese yang laris manis terlajak laris tu, order untuk delivary esok pun dah boleh tahan banyak.Tapi, kalau ada yang nak order, pm je whatsapp no 0167860139.Inshaallah, akan direspon segera.Untuk yang bertanya sama ada boleh pos ke tidak, mintak maaf lah sangat-sangat.Bukan tak nak pos, tapi oreo cheese tak tahan lama.Nantilah kalau bisnes dah maju, dah buat RnR, boleh pos kot.Dah ada cara bagi tahan lama.Kalau setakat yang tinggal di kawasan Masai dan Pasir Gudang, memang boleh sangat untuk COD.Yang jauh,kalau setuju nak jumpa di AEON /JUSCO Tebrau, masih boleh lagi utk COD. 

     

   Yang ni adalah Chocake.Nanti ada masa, aku akan buat promosi dan entry pasal Chocake ni pulak.Selain Chocake ada juga kek-kek lain contohnya Chocolate Seduction dan Kitkat Fence.Aku suruh jual lempeng, tak nak pulak.Tekak omputih sungguh!Tapi pendek kata, walau pun anak dara aku melayu pure, masakan omputih hasil tangannya memang begini !!!(Bayangkan aku tunjuk ibu jari buat good)


Chocolate Seduction normal topping


Kitkat Fence


Chocolate Seduction Kitkat Topping

Untuk order :
Whatsaap : 0167860139 atau 01121733270
Instagram : Tieraara Madayy
Wechat: tieraaramadayy
cod 

3 comments:

Unknown said...

Wah semua nampak sedap. Bagus-bagus berniaga ni 9/10 punca rezeki

YatieOwner said...

murah rezeki anak-anak. PG doakan kejayaan bisnis akak sekeluarga :)

caliph shuriken said...

sy suka sgt laa oreo2 cmni ^^

Post a Comment