Monday, August 31, 2015

SKT - Suka-suka je Sekat Talian!

   Alahai!Nak salahkan orang lain tak boleh.Sebab salah aku sendiri.Kenapa last minute baru nak send?Aduhai!Susah juga jadi orang cerewet ni.Memang aku cerewet.Apa-apa hal, aku mesti nak sempurna.Tak dapat 100%,dapat 99.9% jadilah.Hihihi...Itu kelemahan aku.Jadi, bila aku tak dapat nak send SKT aka SASARAN KERJA TAHUNAN secara online yang tarikh akhirnya hari ini, 31 Ogos, aku terpaksa salahkan diri sendiri.

  Sejujurnya, aku dah siap benda alah SKT yang wajib dihantar sebagai seorang guru ni minggu lepas lagi.Tapi, aku tak nak send dulu sebab aku nak buat penambahbaikan.Aku nak yang cemerlang.Aku tak nak sekadar tangkap muat.Jadi, aku plan nak semak balik dan send malam semalam.Tapi, Allah tentukan yang aku tak boleh nak online kerana masalah tertentu.Plan balik nak send malam tadi, tapi aku betul-betul tak sihat.Nak bangun pun tak mampu.Jadi, aku tangguh lagi dengan harapan boleh send hari ni.Tapi nampaknya setakat jam 4.30 petang ni, hampeh... Nak log in pun ngak bisa.Aduh!!Sabar je lah.

   Nampak gayanya, aku kena isi masa dengan blogging dulu.Tak baik buang masa, kan?Dahlah badan masih tak sihat.Demam tak baik lagi.Dari semalam aku demam dan muntah-muntah.Nak siapkan kerja sekolah ada je halangannya.Nak buat lesson plan, lesson plan dah siap.Nampak gayanya, kalau sampai esok masih tak boleh send SASARAN KERJA TAHUNAN aku tu, terpaksalah aku buat muka benyek bila nama naik.Bukan salah aku 100%. Hihihi.... 


Image result for hrmis

Ha... Kat sinilah aku kena masuk untuk send.

0 comments:

Post a Comment