Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, September 1, 2015

Lipas vs ular

 Aku tak takut lipas.Cuma geli je sebab lipas selalunya kotor.Kalau lipas lalu depan mata pun aku ok je.Tak delah terjerit-jerit.Tapi aku geli yang amat sangat dengan makhluk seperti ular.Tak kiralah besar atau kecik.Termasuklah ulat dan cacing.Juga lintah, pacat, beronok atau teripang.Eeeiii.... Tak sanggup aku bayang benda tu lalu depan mata.Sampaikan tali pinggang pun aku terbayang jadi ular!Jadi, jangan haraplah aku nak posing macam anak dara dalam  gambar tu..





Eeeiii....Tak sanggup! Nak ambik gambar pun terpaksa jauh-jauh!

Ironinya, anak dara ni takut sangat dengan lipas.Jangankan nampak lipas, sebut LIPAS pun dia dah geli geleman.

  

2 comments:

aizamia3 said...

Ai tak takut ular tapi geli tengok badan dia yang bersisik tu.. ni masa menaip ni pun terasa geli sebab terbayangkannya.. huhuhu..

Aishah said...

Sama ler kita!..kalau nampak lipas terbang tu rasa nak minta nyawa kan???

Aishah

Let's have a break!