Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, September 9, 2015

Macam-macamlah....

   Dah lama tak aktif blogging rasa macam kekok pulak.Tambah lagi dengan menggunakan Encik Lenovo baru yang aku beli dah hampir setahun tapi baru malam ni aku guna untuk update blog.Bukan Encik Lenovo ni yang tak bagus tapi aku.Rasa kekok guna gajet main sentuh-sentuh ni.Almaklumlah... aku blogger anchovy yang dah tak kuat berenang...Hihihi... Walau macam mana pun, alhamdulillah, tanoa dirancang, aku ada hati untuk mula menggunakan Encik Lenovo aku ni.

   Oh ya.Isu paling membekas dalam hati aku sekarang ni adalah 10 - 0.Ala... hal bola la.Aku pun terkeduk tertelan biji buah mata kucing bila tahu keputusan perlawanan antara Malaysia dan UAE begitu punya teruk!Hingga digelar permainan sarkas!Malam ni pulak, isu berasap-asap di stadium.Walau pun keputusan kekalahan malam ini normal iaitu cuma 1-2,tapi kemarahan yang tak dapat dibendung terhadap FAM menyebabkan sebahagian insan normal jadi tak normal.Maka timbullah kata-kata pandai tapi tak matang.Ala.... Tak reti pulak aku nak ulas.

   Selain daripada itu, baru-baru ni agak panas juga dengan isu anjing kencing dalam troli di Tesco Plentong.Tesco Extra la tu kot.Maka ramailah yang secara sukarela memberikan pendapat pro and con.Tapi yang ramainya yang  marahlah.Maklumlah anjing tu najis mughalazah.Najis berat.Maka perlulah troli yang entah berapa ratus jumlahnya tu disamak.Syukur ada pihak yang secara sukarela nak berbuat kebajikan.Aku tak anti anjing.Aku tak anti orang cina.Tapi agak-agaklah kalau nak bawak anjing gi shopping.Kalau gi taman bunga ke, gi zoo ke, ha... silakan.Oklah.Cukup sampai di sini catatan untuk saat ini.


0 comments:

Let's have a break!