Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, October 21, 2015

Ustazah pesan...

      Assalamualaikum semua.Hari ni ustazah nak nasihat sikit kepada sesiapa yang berkenaan.Ustazah paling tak berkenan perangai tak menghormati orang tua.Tak kiralah orang tu tua sikit je ke atau tua banyak.Sebagai orang muda kita mestilah hormat orang tua.Contoh paling mudah, ustazah selalu nampak budak-budak yang baru nak hidup, lalu depan orang tua buat donno je!Tundukkan kepala sikit pun tidak!Malahan berlari dashhhhh macam spiderman nak tangkap orang jahat!Tolonglah ye.Hormatlah sikit kepada orang tua.Tak sedap sungguh mata ustazah melihat.Kucing pun tak kan lalu depan orang tua dengan cara yag kurang sopan.Tak percaya?Tanyalah kucing!Itu jelah nasihat ustazah.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Jangan lupa pesanan ustazah ye!
Pst... Abaikan jerawat di dahi ustazah tu ye.

0 comments:

Let's have a break!