Friday, February 12, 2016

Aduh!Mengong!

   Aduh!Lupa tahap kronik!Sejam aku dok teliti kertas soalan yang aku buat untuk pastikan tiada langsung kesilapan.Sejam juga aku dok mencatat jawapan untuk ku sediakan skema jawapan.Aku catat guna pensel.Tak tau kenapa aku guna pensel.Bila siap, aku letak atas meja dan buat kerja lain.Sambil buat kerja, sambil aku mengemas.Aku padam semua catatan tak penting dalam buku catatan.Biasanya aku memang guna pensel untuk catat perkara tak penting.Bila dah padam, bolehlah guna buku catatan tu lagi dan lagi sebagai langkah berjimat cermat. Selesai mengemas, aku plan nak menaip skema jawapan berdasarkan catatan yang aku dah buat sejam tu.Tapi aku tak jumpa di mana aku catat!Penat aku keluar masuk ke belakang ke depan.Tak jumpa juga.Kemudian, barulah aku teringat.Aku catat guna pensel.Memang dah sah aku dah padam semua catatn menggunkan pensel!Aduh!Tepuk dahi pun tak guna.Mmm.... Nampak gayanya kena rewind le dok sejam mengadap kertas soalan tu lagi kemudian sejam lagi untuk menaip dan print.Dahlah printer aku mengong! Huhuhu!





Bestnya jadi Cik Fiya.tak payah kerja.

1 comments:

aizamia3 said...

Bila jadi macam tu rasa gggrrrrr... walau dah berhati-hati tapi nasib tak menyebelahi..

Post a Comment