Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, April 22, 2016

Encik Lenovo merajuk!

   Alahai En Lenovo!Time kerja tengah menggunung ni lah kau nak merajuk!Aku baru sempat menaip sikit!Aku tinggal kejap kejar apek sayur.Bila tegur kau balik, tengok-tengok kau dah muncung macam itik tak pandai bertelur!Alahai!dahlah kerja banyak lagi.Ni dah dekat sejam aku tunggu kau merajuk!Rosak program!Merajuk sikit-sikit dah le!Nasib baik aku Cik Lenovo.Walau pun umur dah banyak, masih tetap setia menabur bakti.Aku kejut kejap je dah terus boleh berkhidmat.Terima kasihlah Cik Lenovo.Dapat aku sambung buat kerja balik.



Image result for en lenovo 
Encik Lenovo bujang trang-tang-tang tapi merajuk je kerjanya!Meluat!



Image result for lenovo purple
Cik Lenovo yang ungu tu.Walaupun dah andartu tapi masih setia menabur bakti.

0 comments:

Let's have a break!