Friday, May 31, 2013

Dah hilang fobia

   Alhamdulillah.... Akhirnya hilang juga fobia aku.Fobia pelik sebagai seorang blogger ( blogger ke?) yang mengalami ketakutan amat sangat untuk blogging kerana ugutan pihak tertentu.Nak report polis?Tapi nak kata apa?Kena ugut sebab blogging?Takut abang polis gelak je terima report aku.Lantaklah!Rasa macam sunyi sepi dunia aku bila tak blogging.Macam katak bawah tempurung!

   Nasib baiklah time aku fobia tu, aku betul-betul tengah sibuk dengan macam-macam urusan.Selain urusan kerja sekolah yang tak siap-siap(rasa macam nak pencen je), aku sibuk juga melawat anak saudara aku yang mengalami ketumbuhan otak.Alhamdulillah... setelah seminggu ketumbuhan tu dikesan, anak saudara aku tu telah menjalani pembedahan.Kalau tak silap pada 21 Mei lalu.Walau pun saiz ketumbuhan tu sebesar telur ayam, ia berjaya dibuang 100%.

   Selepas beberapa hari, anak saudara aku dibenarkan keluar hospital.Tapi kerana demam, terpaksa dirujuk semula ke KPJ Bukit Dahlia, Pasir Gudang.Selain untuk mencabut 'dawai stapler di bekas pembedahan'(apa entah istilah perubatannya), doktor perlu ambil darah untuk pastikan tiada jangkitan kuman.Warded sehari di KPJ dengan layanan istimewa kelas 1.Kemudian keluar wad dan tidur rumah mak semalam.Petang 30 hb baru bertolak balik ke Kota Tinggi.Tetapi kena datang balik untuk check up di KPJ hari isnin depan kerana doktor detect sel darah putih terlebih.Mudah-mudahan tak serius dan anak buah aku tu sihat seperti sedia kala.Mudah-mudahan tiada kes leukeamia seperti arwah abang anak buah aku tu dulu.Doakanlah ye!Jumpa lagi.

  



   

0 comments:

Post a Comment