Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, May 4, 2013

Hotel mana ni?

   Pada 2 Mei 2013 yang lalu seramai 27 orang pengetua sekolah menengah daerah Pasir Gudang telah sudi melawat ke sekolah aku.Tumpuan khas adalah melawat kelas-kelas bertema.Selesai melawat, mereka telah dibawa untuk menjamu selera.Jadi, aku nak tanya, agak-gak boleh teka tak di manakah lokasi para pengetua tersebut menjamu selera?





3 comments:

whitecappuccino said...

bilik ERT?

puteri kasih said...

di bilik darjah ke tu? :)

Scarlett O'Hara said...

Ni sebenarnya di Suasana Cafe iaitu runag khas yang dihias seperti di hotel-hotel.Tempat utk pelajar katering buat amali.Pakaian, kelengkapan semua macam di hotel.Suasananya pun walau pun ia sebenarnya terletak di sekolah je.

Let's have a break!