Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, December 25, 2015

Ranking 6!Fu yoo!

   Dah dekat setahun blog aku ni terbiar.Bila dah boleh blogging balik, rasa takut-takut pulak nak update apa-apa di layout.Teringin tukar header, tukar itu, tukar ini.Tapi risau tersilap edit code.Habis ke laut nanti jadinya.Jadi, untuk sementara waktu, aku tukar header dan apa yang patut je lah dulu.Sambil tu, aku tekan Alexa ranking.Maklumlah masa aktif gila-gila dulu, tiap masa nak check ranking.Jadi aku checklah juga.Hasilnya?Seperti di bawah...


   Nampak tak ranking tu? No 6 dalam Malaysia!Hahaha!Tapi berangan je lah.Dah sah follower pun makin kurang.Nafas pun sekejap ok sekejap semput.Mustahil ranking 6.Kalau 6000, mungkinlah.. Hihihi....

0 comments:

Let's have a break!