Friday, April 22, 2016

Elektrik, El Nino dan Gunung Jerai

   Hampir sebulan blog bersawang.Idea banyak tapi my passion has gone with the wind... Ok.. Hari ni aku nak cakap pasal isu semasa iaitu bil elektrik.Ye..Aku tak nafikan bil elektrik aku pun makin meningkat.Tak boleh salahkan orang lain kerana tiga bilik, tiga kipas on 24 jam!Panaih lit lit! (Betui ka?) Tak kiralah disebaban oleh El Nino atau bukan.Bagi aku yang semakin lanjut usia ni, aku anggap semua tu adalah dugaan.Yelah...sesekali kena uji, redha je lah... Bagi yang mampu guna aircon, aku rasa lagi dahsyat bil elektrik tu naik.Kan? Kesimpulannya... pandai guna, pandailah kita bayar! Jom gi bayar bil elektrik! ( Puasa tahun lepas dah bayar? Hihihi...Ingatkan je)


Bestnya kalau panas-panas, dapat berendam dalam jeram di kaki Gunung Jerai ni.
Bilakah dapat bertemu kembali?

0 comments:

Post a Comment