Tuesday, March 20, 2012

Alahai SPM!Kau buat aku takut!!!

   Masa ni aku yakin 100%, calon-calon SPM 2011 tentu ketaq lutut tunggu result esok.Betul tak?Kalau tak ketaq, tipulah tu.Aku pun sebenarnya ketaq lutut juga.Bukan sebab aku ni calon SPM macam Ujang padahal dia dah ada anak sorang. Aku takut, aku nervous, aku berpeluh bila fikirkan keputusan SPM tahun depan, result calon-calon SPM 2012.Maksud aku result untuk English paper.Sebabnya, tahun ni aku ajar 3 kelas Ting 5!Alahai...risaunya aku anak-anak murid aku tu tak perform.Takut nanti ada yang kata.... Apa ni?Belajar B.Inggeris dari tadika tapi SPM pun tak pass.Apa cikgu buat?Makan gaji buta!!!Trauma aku tau!

   Balik pada cerita asal, pada anak-anak murid aku yang ambil keputusan esok, good luck ye.Kalau nak semak keputusan dengan sms atau online atau nak tahu butiran lanjut, sila ke SINI.Kalau tak dapat, kejut je Cik Google tidur, minta ajar.Kalau tak dapat juga, susah-susah sangat, datang jelah ke sekolah.Takkan tak rindu pada cikgu-cikgu kot? :D


 
GOOD LUCK QILA AND DIBA.
I REALLY MISS YOU ALL!



6 comments:

kpah k-poh Sharifahnor said...

ambik result jugak esok.... hmmmmmm

Shiema Sufian said...

Selalunyaaa, cikgu yang akan lebih takut dari pelajar (:

Abang Karu said...

good luck utk semua calon2 :)

suesue said...

hahaha..teacher lg neves ea?
dun't wory,their already do the best..iA :)

Anonymous said...

adik saya bru amik result td,,
dulu saye punye SPM belum sijil terbuka lagi, tahun last guna kaedah Pangkat. skang ni mggelupur bru nk smbung blaja =)

Syazana Zainn said...

rata2 ramai update pasal SPM

sikit sebanyak terasa gemuruh juga even tak amek exam..hihi

Post a Comment