Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, March 15, 2012

Cara makan burger yang betul

  Burger; semua orang tau,kan?Hatta budak baru sekolah rendah pun tau.Baik burger pasar malam atau burger standard McD dan sebagainya.Tapi pernah tak terfikir, cara kita makan burger tu sesuai ke tidak dengan budaya timur kita?Maksud aku, bila makan burger, kan kita kena menganga mulut luas-luas.Ha... senonoh tak tu?Tak kan?Sebab tu aku buat dek je bila ada budak kecik lebih kurang umur 5 tahun kata aku tak pandai makan burger.... sebab aku makan selapis-selapis.Bukan apa, aku malu nak buka mulut luas-luas.Lagi-lagi kalau di bibir ada lipstik.Tak salah kan? Anda bagaimana?
-
-
-
-
-


 

Opps!Salah burger pulak!
-
-
-
-
-
-
-

 

Mak aih!Sapelah sampai hati buat gambar macam ni!
-
-
-
-
-
-
-



 

Ok.Nak makan burger ni kena buka mulut luas-luas.
Silap-silap hari bulan, jam kita punya jaw ( ala... lupa apa BMnya)


2 comments:

Umi Anaan said...

saye selalu makan buka mulut luas2..barulah dapat rase sekali roti+ salad+ daging burger. tapi takut gak kalau jaw dislocate.

Azhafizah[フィザ] said...

tak muat mulut ni..kene potong potong dulu baru leh masuk mulut.

Let's have a break!