Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, March 20, 2012

Jika aku pelakon popular...

Mak Dara kata tarikh tutup segmen ni, petang...
Sekarang ni baru 6.17 petang.
sempat lagi kan Mak Daraku?

Tak kira!
Nak join juga.

Bicara Mak Dara 

Syarat-syaratnya senang sangat.
1. Letak header Mak Dara.
2.Nama glamour dalam dunia lakonan : Scarlett O'Hara ( Boleh)
3.Genre filem : Romantik( Ala-ala cerita yang kak Ogy berlakon dulu-dulu tu)
4.Watak diidamkan :Heroinlah apa lagi.
5.Hero pilihan : AMY SEARCH. ( Phewiiit!!!)

7 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Terima kasih sbb sudi join segmen mak ni ye.. mana tahu satu hari nanti angan angan bisa jadi kenyataan kan hehe.. tapi nama memang komersial habissssss lahhhhh... sukaaaaa sangatttttt... besttt kan kalau ada cerita2 macam ali setan ke mekanik ke mcm dulu2 kannnnn... btw mak dah masukkan semua senarai peserta di entry ini ya http://citershark.blogspot.com/2012/03/jika-aku-pelakon-popular.html

dyabunga said...

wah..amy search tu..haha..

tunz said...

wow..pewittttttt

dhia adawiyah said...

phewwiiittt ! amy search jadi pilihan .. haha .. tak dapat nak bayangkan lahh ~ . jom singgah ke blog wieya tau . kiter join segmen ni jugak

farhanamasdo said...

hai ! singgah n follow sini :) amy search ? nanti jadi teater muzikal rockk . HAHA . jom sini http://bungajauh.blogspot.com/2012/03/jika-aku-pelakon-popular.html

charmyiex said...

salam.dari segmen yg sama...follow awk

http://charmphoenix.blogspot.com/2012/03/segmen-jika-aku-pelakon-popular.html

Cik FaRiZaM said...

salam perkenalan, bc entry awk ni...huhu~ dtg dr blog mak dara

jemput la ke blog sy juga ye...follow ur blog :)

http://afasz.blogspot.com

Let's have a break!