Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, June 3, 2012

Obama makan katak.


   31 May lepas, aku ada publish gambar di atas tu.Aku pinjam gambar tu dari SINI.Sebenarnya itu adalah hidangan istimewa di Sabah yang menggunakan katak sebagai bahan utama.Aku saja je cari maklumat tentang 'eating frogs'.Tak sangka rupa-rupanya Barrack Obama pun makan katak!
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Macam makan ayam KFC je.
Credit to : guardian
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Macam ni punya cute,
takkan kita nak ngap!
Kesian!!!!

p.s: Masih terngiang-ngiang bunyi katak 'cieeeeeeetttt!!! time kena siang.Pengalaman mengerikan masa aku kecik, tinggal berjiran dengan sebuah keluarga cina.
Saiz katak tu lebih kurang saiz tapak tangan lelaki dewasa.

2 comments:

Yumida said...

mcm2 kn makanan pelik diorg nih...especially klo duduk kt china...mkn kala jengking, lipas goreng..yg bunyinya 'crop, crop'..semut..adoiiii..kembang tekak

ctpayong said...

masa kecik dia duduk di indonesia...katak mmg makanan favourite kat sana.

Let's have a break!