Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, April 30, 2011

Aku ketuk dengan hammer baru tau! Grrrr!!!!!!

    Apalah nasibku!Yang dihajat tak tercapai dek tangan.Dek akal apatah lagi.(Sebab akal aku takde tangan.Macam mana nak capai?)Dahlah aku ada masa ciput je nak blogwalking!Tiba-tiba cik tenet ni mogok pulak.(Aku ketuk dengan hammer baru tau!)Tersengguk-sengguk macam orang mengantuk 2 hari tak tidur!habis rancangan aku nak membalas kunjungan kawan-kawan.Nak blogging lama-lama tak boleh sebab ada hal keluarga yang perlu aku selesaikan.Ada tak de pun petaaaaang nanti baru aku boleh blogging balik.Huaaaa!!!!! Sedihnya!!!! ( Dan bimbang jugak takut jumlah visitor drop) Harap-harap Cik Nuffy tak merajuk dengan aku.Begitu juga Belalang, Ellen, Kak Pah KPoh (Hua..aku rindu Kak Pah.Bila Kak Pah nak balik?), Ben Ashaari, yuyu, Marshmallow, Abg Terror, Sop, Pendekar Berkuda, Mak Legenda, Kak Chik Ella dan beribu-ribu limau ( aku tak guna lemon sebab anak murid aku kata, kita mesti gunakan buah-buahan tempatan.Lemon buah luar negara.Takut dia komplen lagi, maka aku guna limau pulak) lagi yang sudi memicit bell pintu rumahku.Sementara itu, silalah buat macam rumah sendiri ye!


Muka geram tak dapat blogging!

4 comments:

kakchik@ella said...

KC pun rindu kat awak jugak. patut la awak lma tk dtg eh .. byk masalah rupanya. chill dik. dnt stress2 k ..

puteri rimba said...

salam perkenalan..saya orang baru...jemput singgah

http://myputeri21.blogspot.com/

Ayie said...

wow.. garangnya muka.. HAHAAH

Chekgu Azrine said...

hehehe.. beribu2 limau erk...

Let's have a break!