Wednesday, April 6, 2011

Anak murid bukan anak ayam atau tikus eksperimen!

    Aku tak sabar tunggu nanti-nanti!Aku nak tulis jugak!Sebab sehari dua ni banyak sangat kes buruk libatkan aku!Tak habis-habis!Mula-mula kes guru belasah budak sampai meninggal.Malam ni di Buletin Utama TV3, gurU AGAMA ditangkap khayal melantak ganja.Dah tu ada pulak ganja dalam beg.Siap dalam tupperware lagi.Polis syak guru yang kononnya guru AGAMA tu mengedar ganja pada anak-anak murid dia.Dahlah benda ni berlaku di Terengganu.Setahu aku orang Terengganu ni takde perangai tak senonoh macam tu.Harapkan pagar, pagar makan padi.Kalau macam ni lah gayanya, makin teruklah aku kena kutuk.Sebab.... aku pun guru!!!!!!!!!!

GRRRRRR!!!!!!!

AMARAN KEPADA ADIK-ADIK YANG BERANGAN NAK JADI GURU : KALAU NIAT TU CUMA SEBAB NAK CARI RM TAPI MINAT NAK JADI GURU, BESAR HABUK PUN TAK DE, BAIK TOKSAH JADI GURU.ANAK ORANG YANG KITA AJAR TU BUKAN ANAK PATUNG ATAU ANAK AYAM YANG BOLEH DICEKIK-CEKIK, DIBANTAI BELASAH ATAU DIJADIKAN BAHAN EKSPERIMEN KHAYAL DADAH.INGAT TU!!!!!



4 comments:

Noor Maizan said...

Jasa guru yang baik tetap dikenang sampai mati...Tetap disayangi murid-murid...aisey (rasa mcm komen ni out of topic jer)

Puan Kutu said...

emm kerana nila setitik kan dh rosak susu sebelanga kan..

kpah k-poh Sharifahnor said...

Sebab kan nila setitik..rosak susu sebelanga...

Anonymous said...

erggg....takot...
cekgu marah ;(

*sbr cekgu sbr.
derang ni asenye ada masalah ni, xde tmpt nk luah, tu yg jd camtu tu.
xpun sbb past life derang kot, mendorong gak tu

Post a Comment