Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, April 6, 2011

Entry khas untuk tukang komen(pengomen?Pemberi komen?) di blog aku....

   Entry kali ini ditujukan khas buat semua yang beri komen entry pasal Cik Nuffy beri RM semalam.Aku teringin nak menjenguk umah korang semua tapi apakan daya, buku bertimbun-timbun!Tu tengok kat bawah tu!

 Selain sticker berwarna mengikut kelas-kelas, setiap buku juga aku sediakan label siap dengan subjek, jenis buku dan nama penuh aku.
Tak beri label kang ada pulak yang tulis :
Nama Guru : Miss Scarlett O'Hara

2 jenis warna sticker, bermakna 2 kelas.

   Agak-agak dah dapat habiskan yang label kuning tu pun jadilah.Tapi macam biasa, sambil menanda dan menyemak buku, sambil aku pos entry aka blogging.Berebut-rebut dah idea nak keluar dari kepala aku ni.Sementara itu jom kita tengok sama-sama RMRMRM kat bawah tu.Mudah-mudahan kita semua sentiasa dimurahkan rezeki olehNya.Amiiiiiin.....

Kalaulah jadi milik aku....
[Separuh aku berikan pada anak-anak murid aku]

p.s: Sambil siapkan entry ni, sambil aku menggoreng 'gimbal'
Sesiapa yang tak tau apa itu gimbal, tunggu entry aku seterusnya ye!!!!
Klunya adalah : Bongkok tiga
Sila jawab tuan-tuan dan puan-puan!

{Asyik cerita video seks DSAI je pun jemu juga kan?Takpelah kalau aku tak ikut SEO}

4 comments:

M a W a D D a H said...

xtau lar ape tu gimbal? bahasa ape tu? hehehe

kAmi dAn mEreKa!! said...

macam susah je jadi cikgu ni,
kerja sampai kena bawak balik rumah, =)

toyolkiut said...

gimbal?
hoho..
TK x pnh dngar..

Aishah Faisal said...

amboi..tingginya bangunan buku dia. mau berpinar mata nooo.. nama miss scarlett tu sedap apa.

Let's have a break!