Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, April 28, 2011

Panas!Panas!

   Jam menunjukkan pukul 10.18 malam.Diulangi: MALAM. Tetapi aku rasa panas sungguh.Walau pun kipas ada dua yang sedang ligat berpusing, tak mapu menurunkan tahap kepanasan.Berapa darjah Celcius tak pasti pulak aku.Tetapi memang panas kerana langsung tak boleh berbaju.(Opps!) Jadi, sambil blogging, sambil aku mengelap peluh yang laju mengalir walau pun yang bersenam hanyalah jari jemari ku saja!Cuaca di tempat anda bagaimana?


Boleh tak nak duduk dalam sink macam ni?

   

6 comments:

delarocha said...

panas juga, biasa lah

bila siang terik sangat, malam2 haba akan keluar dari tanah.

itu yang terasa bahang nya

Freaky said...

cuaca di perlis pon sangat panas.. malam masih terasa bahang yang siang hari tadi

pena said...

kalau ikut pengalaman sendiri,
kalau malam2x panas, biasanya lepas tu mesti hujan turun..

mary ann ;) said...

kat sini pon panas jugak...hoho

Ayie said...

bukak pintu peti ais.. kompom rasa mcm dalam ekon.. hahaha

ct N honey said...

cunlah gambar bby tu...

Let's have a break!